ابـــــاذر واحدی ... دعای فرج ...

نــا گــفـــته هـا ...

وقتشه که با خدا آشتی کنیم!

سلام عرض میکنم خدمـــت شما دوستان عزیز

عذر خواهی می کنم بابت تاخیر پستی که داشتم. نائب الزیاره ی شما عزیزان در کربلای معلی بودم...

این پستمون صرفا برای اوناییه که به صوت و نواهای دلنشین خیلی علاقه مند هستند و با اونا آرامش میگیرن. این لینکی که گذاشتم لینک دعای فرج با صدای استاد اباذر واحدی هست. استاد قرائت و ترتیل بنده که الان در آمریکا مشغول تبلیغ هستند. واقعا نوای دلنشینی دارند و مطمئن باشید بعد از شنیدن این دعا آرامش میگیرید... قول میدم. این دعا رو هم توی استودیوی اسلامی آمریکاشون ضبط کردند ! فقط خواهش میکنم اول توی این لینک گوش کنید و بعد دانلود کنید ...

شک نکـــــنید که لذت خواهید برد...

یاعـلی.

http://s1.picofile.com/file/7463083117/alhuma2.wma.html



نظرات شما عزیزان:

گمنام
ساعت15:45---7 مهر 1391
سلام علیکم
پیش درگاه خدا شرمنده نباشید.
اتفاقاً نظرات رک بسیار بسیار بهتر و سازنده تر از نظرات کلیشه ای و ریاکارانه و ظاهریه.
از راهنمایی تون متشکرم.
موفق باشید. یاعلی


حانیه
ساعت11:55---5 مهر 1391
سلام
زیارتهاتون قبول خوش به سعادتتون من که خیلی دلم میخواد آقا ما رو هم بطلبه ولی هنوز قسمت نشده...
این فایل هم زیبا بود و استادتون صدای قشنگی دارن
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در  یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:اباذر واحدی,دعای فرج,امام زمان,ناگفته ها,چند نگفته,نــــاگفته ها,استاد واحدی,,ساعت 5:58 بعد از ظهر  توسط علیـــرضا